loading...
نارین موزیک
admin بازدید : 55 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

Download New Music Roozbeh NematollahiNafas Nafas

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی با نامه نفس نفس

آهنگ روزبه نعمت الهی از موزیک پارس امتیاز ۴ از ۱۰ را گرفته

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای روزبه نعمت الهی به نام نفس نفس با بالا ترین کیفیت
دانلود آهنگ نفس نفس از روزبه نعمت الهی

ترانه : حسین قیاسی , آهنگ : روزبه نعمت الهی , تنظیم : پیام قربانی
دانلود آهنگ نفس نفس با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ نفس نفس از روزبه نعمت الهی با کیفیت ۱۲۸ : Download

دانلود آهنگ نفس نفس از روزبه نعمت الهی با کیفیت ۳۲۰ : Download

متن آهنگ روزبه نعمت الهی نفس نفس


وای از حال هم خبر نداریم

دوریمو این تنهاییو باور نداریم

وای بغضم با گریه وا نمیشه

میخوام فراموشت کنم اما نمیشه

آهه شبایه سرده من چیزی نپرس از درد من وقتی خرابه حالو روزم

راهی ندارم بعد از این چیزی نمیپرسم ببین دارم تو آتیشت میسوزم

لعنت به هر چی رفتنه این بغضه سنگین با منه سنگین تر از خواب زمستون

حالم بده حالم بده نفس نفس بند اومده دارم میخونم تو خیابون

♫♫♫♫♫♫

وای از حال هم خبر نداریم دوریمو این تنهاییو باور نداریم

وای بغضم با گریه وا نمیشه باید فراموشت کنم اما نمیشه

آهه شبایه سرده من چیزی نپرس از درد من

وقتی خرابه حالو روزم

راهی ندارم بعد از این چیزی نمیپرسم ببین

دارم تو آتیشت میسوزم

لعنت به هر چی رفتنه این بغضه سنگین با منه

سنگین تر از خواب زمستون

حالم بده حالم بده نفس نفس بند اومده

دارم میخونم تو خیابون

لالالا لای لالای لای

آهه شبایه سرده من چیزی نپرس از درد من

لالالا لای لالای لای

راهی ندارم بعد از این چیزی نمیپرسم ببین


(( موزیک پارس یکی از برترین سایت های موزیک در آینده نه چندان دور ))
(( دانلود آهنگ های تائید شده توسط مدیر موزیک پارس و آهنگ های جدید تائید شده توسط وزارت ارشاد ))
(( دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ جدید از روزبه نعمت الهی ))

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نارین موزیک ****دانلود آهنگ های محبوب شما از این سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 257
  • بازدید سال : 1,341
  • بازدید کلی : 10,160