loading...
نارین موزیک
admin بازدید : 82 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

Download  old Music pak 1

دانلود پک موزیک قدیمی شماره ۱

  این پک از موزیک پارس امتیاز ۴ از ۱۰ را گرفته

دانلود آهنگهای قدیمی و بسیار زیبا  پک موزیک قدیمی شماره ۱ با بالا ترین کیفیت
دانلود آهنگ پک موزیک قدیمی شماره ۱ از موزیک پارس

خواننده ها : کوروش یغمایی ، محمد زارع ، معین ، فرزاد فرزین و محسن چاووشی و محسن یگانه ، شماعی زاده ، بیژن مرتضوی

تعداد آهنگ ها : ۶
دانلود آهنگ پک موزیک قدیمی شماره ۱ با کیفیت ۱۲۸  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ پک موزیک قدیمی شماره ۱ با کیفیت ۱۲۸ : Download

 

دانلود آهنگ پک موزیک قدیمی شماره ۱ (به صورت تکی تکی ) با کیفیت ۱۲۸  Download

متن آهنگ بیزن مرتضوی به نام سفر کرده :

♫♫ ای سفر کرده دلم تنگه برات
نغمه پرداز هزار چنگه برات
وقتی بر تار دلم چنگ می زنی
دل من ساز پر آهنگه برات
ای سفر کرده من امشب کجا هستم تو کجا؟
من کجا تنها به یاد تو نشستم تو کجا؟
من از این فاصله با شوق به خواب دیدن تو
چشمای خستمو هر شب کجا بستم تو کجا؟
آخه دل گله داره
به خاطرت غصه داره
چه دعاها واسه تو
یار سفر کرده داره
آخه دل گله داره
به خاطرت غصه داره
چه دعاها واسه تو
یار سفر کرده داره
قلب من بی تو صدایی نداره
زندگیم شور و صفایی نداره
تو که نیستی توی این شهر قشنگ
دل من میل به جایی نداره
ای سفر کرده من امشب کجا هستم تو کجا؟
من کجا تنها به یاد تو نشستم تو کجا؟
من از این فاصله با شوق به خواب دیدن تو
چشمای خستمو هر شب کجا بستم تو کجا؟
آخه دل گله داره
به خاطرت غصه داره
چه دعاها واسه تو
یار سفر کرده داره
آخه دل گله داره
به خاطرت غصه داره
چه دعاها واسه تو
یار سفر کرده داره
♫♫

متن آهنگ زنده باد عشق از شماعی زاده :

خیلی وقته که دیگه دلت واسم تنگ نمی شه
گل ابریشم من گل که دلش سنگ نمی شه
خیلی وقته که یه پیغومی ندادی واسه من
اخ چقدر قشنگه از عشق تو دیونه شدن
تو می یای تموم می شه هر چی غمه
روز دیدار تو روز عشقمه
زندگی عشق همین دقایقه
زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه
(زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه)
(زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه)
مثل تو عاشق عشقم منو بیگانه نداد
باز یه روز دستای گرمت رو به دستام برسون
با خودت عشقو بیار گذشته هامو بسازم
می دونم باز یه روزی تموم می شه فاصله مون
تو می یای تموم می شه هر چی غمه
روز دیدار تو روز عشقمه
زندگی عشق همین دقایقه
زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه
(زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه)
(زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه)
(تو می یای تو می یای تو می یای )
انگار از یه معبد عشق قدیمی (تو می یای)
از یه شعر عاشقونه صمیمی (تو می یای)
از تو پرواز پرستو های عاشق (تو می یای)
از رو گلبرگ های معصوم شقایق
انگار از یه معبد عشق قدیمی (تو می یای)
از یه شعر عاشقونه صمیمی (تو می یای)
از تو پرواز پرستو های عاشق (تو می یای)
از رو گلبرگ های معصوم شقایق
خیلی وقته که دیگه دلت واسم تنگ نمی شه
گل ابریشم من گل که دلش سنگ نمی شه
خیلی وقته که یه پیغومی ندادی واسه من
اخ چقدر قشنگه از عشق تو دیونه شدن
تو می یای تموم می شه هر چی غمه
روز دیدار تو روز عشقمه
زندگی عشق همین دقایقه
زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه
زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه
زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه
زنده باد هر کی هنوز
زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه
زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه
زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه

متن آهنگ پریچهر از معین :

میخونم به هوای تو پریچه
چه قدر خالی جای تو پریچه
دلم کرده هوایت وای پریچه
دلم تنگه برایت

تو رو میطلبم لحظه به لحظه
تویی تاب و تبم لحظه به لحظه
چشات شهر من که شهر غصه است
برای هر شبم لحظه به لحظه

تو از هزارو یک شبی پریچه
بجز تو زندگی هیچه پریچه
یه دنیا همه هیچه وای پریچه
دنیا بی تو هیچه

من از نگاه تو شب و شناختم
غزل دیدم و عاشقانه ساختم
تو هر بیت غزل قصه چشمات
دلم قافیه شد قافیه باختم

شب چشم تو قیمتی ترین
به انگشتر عمر من نگین
همه دنیای من فقط همین
همین شرقی ترین شب زمین

تو معجون گل و مخمل نوری
پریواره قصه های حوری
تموم قصه ها بی تو میمیرن
که تو حوصله سنگ صبوری

متن آهنگ گل یخ از کوروش یغمایی :

غم میون دوتا چشمون قشنگت لونه کرده
شب تو موهای سیاهت خونه کرده

دوتا چشمون سیاهت مث شبهای منه
سیاهیای دو چشمت مثل غمهای منه

وقتی بغض از مژه هام پایین میاد بارون میشه
سیل غم آبادیمو ویرونه کرده

وقتی بامن میمونی تنهاییمو باد میبره
دوتا چشمام بارون شبونه کرده

بهار از دستای من پر زد و رفت
گل یخ توی دلم جوونه کرده

تو اطاقم دارم از تنهایی آتیش میگیرم
عید شکوفه توی این زمونه کرده

چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته دیگه
گل یخ توی دلم جوونه کرده

متن آهنگ نفس بریده از محسن چاووشی ft  فرزاد فرزین و محسن یگانه :

♫♫ به تو گفتم قبل رفتنت اگه نباشی یک روزکاری با دنیا ندارم
به تو گفتم خودم و می کشم و پر می زنم تو اسمون بگو
گفتم یا نگفتم بگو گفتم یا نگفتم بگو گفتم یا نگفتم
به تو گفتم زنده ام با نفس خیال چشمات چشاتم تنهام گذاشتن
حالا من موندم و اشک و بغض و اه و عکس پاره تو و
من بگو گفتم یا نگفتم بگو گفتم یا نگفتم
مگه بهت نگفته بودم بی تو روزگار من تیره و تاره
حالا یادگار من بعد سفر کردن تو طناب داره
دیگه جون نداره دستام اخر قصه رسیده
عطر تو مثل نفس بود واسه این نفس بریده
به تو گفتم قبل رفتنت اگه نباشی یک روز می میرم از پا می یفتم
به تو گفتم خودم و می کشم و پر می زنم تو اسمون
بگو گفتم یا نگفتم بگو گفتم یا نگفتم
به تو گفتم زنده ام با نفس خیال چشمات چشاتم تنهام گذاشتن
حالا من موندم و اشک و بغض و اه و عکس پاره تو و
من بگو گفتم یا نگفتم بگو گفتم یا نگفتم
مگه بهت نگفته بودم بی تو روزگار من تیره و تاره
حالا یادگار من بعد سفر کردن تو طناب داره
دیگه جون نداره دستام اخر قصه رسیده
عطر تو مثل نفس بود واسه این نفس بریده
مگه بهت نگفته بودم بی تو روزگار من تیره و تاره
حالا یادگار من بعد سفر کردن تو طناب داره
دیگه جون نداره دستام اخر قصه رسیده
عطر تو مثل نفس بود واسه این نفس بریده
مگه بهت نگفته بودم بی تو روزگار من تیره و تاره
حالا یادگار من بعد سفر کردن تو طناب داره
دیگه جون نداره دستام اخر قصه رسیده
عطر تو مثل نفس بود واسه این نفس بریده

متن آهنگ رو درو دیوار این شهر از محمد زارع :

♫♫ رو در و دیوار این شهر
همش از تو یادگاره
توی این کوچه تاریک
منو تنها نمیذاره
یاد حرفهای قشنگت
که تو قلبم لونه می کرد
یاد دلتنگی چشمات
که منو بهونه میکرد
میزنه آتیش به جونم
پس کجایی مهربونم
آخه من ترانه هامو
واسه کی پس بخونم؟
دل من هواتو کرده
آخ کجایی نازنینم
کاشکی بودی و می دیدی
بی تو من تنها ترینم
توی این بازی که ساختی
من همه هستیمو باختم
زیر پات گذاشتی آخر
عشقی که من از تو ساختم
اگه تو دوستم نداشتی
از دلم خبر نداشتی
دلت از سنگ شده انگار
که منو تنها گذاشتی
میزنه آتیش به جونم
پس کجایی مهربونم
آخه من ترانه هامو
واسه کی پس بخونم؟
دل من هواتو کرده
آخ کجایی نازنینم
کاشکی بودی و می دیدی
بی تو من تنها ترینم
می شینم منتظر اینجا
تا تو برگردی دوباره
تا بشینی پای حرفهام
بریم تا ماه و ستاره
می دونم میای یه روزی
یه روزی که خیلی دیره
یه روزی دل شکسته ام
سر ابن کوچه می میره
میزنه آتیش به جونم
پس کجایی مهربونم
آخه من ترانه هامو
واسه کی پس بخونم؟
دل من هواتو کرده
آخ کجایی نازنینم
کاشکی بودی و می دیدی
بی تو من تنها ترینم
♫♫


(( موزیک پارس یکی از برترین سایت های موزیک در آینده نه چندان دور ))
(( دانلود آهنگ های تائید شده توسط مدیر موزیک پارس و آهنگ های جدید تائید شده توسط وزارت ارشاد ))
(( دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید  ))

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نارین موزیک ****دانلود آهنگ های محبوب شما از این سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 1,345
  • بازدید کلی : 10,164